HEWALEX 2022 – nowe standardy wizerunkowe z nowym logotypem marki
Początek roku jest dla firmy Hewalex momentem premiery nowego logotypu będącego jednym z elementów odświeżenia wizerunku firmy. W tym roku przypada 30-lecie rozpoczęcia przez firmę Hewalex seryjnej produkcji kolektorów słonecznych. Produkt, który zapoczątkował dynamiczny rozwój firmy, stanowi nadal podstawę oferty kierowanej na rynek krajowy i zagraniczny. Jest absolutnie bezkonkurencyjny pod względem efektywności wykorzystania energii słonecznej, a jego rola w transformacji energetycznej będzie coraz ważniejsza.
Nierozerwalny związek Hewalex z OZE
Hewalex związany jest z energią odnawialną od ponad 30 lat, gdy jeszcze niewiele osób widziało potrzebę rozwoju technologii takich jak kolektory słoneczne. Od ponad 10 intensywnie rozwijana jest także oferta pomp ciepła i fotowoltaiki. W ostatnich latach dodaliśmy do tego rozwój autorskiego, zaawansowanego systemu zdalnego nadzoru, obsługi i diagnostyki urządzeń OZE – EKONTROL, a także system do zarządzania bilansem energii elektrycznej, OPTI-ENER. Do każdego z nich stworzyliśmy również aplikację mobilną, dzięki której oferujemy naszym klientom jeszcze pełniejszą kontrolę nad urządzeniami. Dwa lata temu uruchomiliśmy także e-sklep dla profesjonalistów.
Nowe oczekiwania i wyzwania – produktowe, usługowe i technologiczne
Ciągły rozwój technologii oraz produktów wykorzystujących energię ze słońca stały się dla firmy również pretekstem do podjęcia prac nad odświeżeniem wizerunku. W związku z tym trwają prace związane m.in. z budową nowej strony internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych. Przejrzystość i funkcjonalność informacji i aplikacji to priorytet wobec faktu, że już ponad połowa użytkowników korzysta z nich za pomocą urządzeń mobilnych.
Nowy logotyp Hewalex – przejrzystość i funkcjonalność
Kluczowym i najbardziej rozpoznawalnym elementem wizerunku firm jest zawsze logotyp. Jego opracowanie było więc konieczne dla podjęcia dalszych szerokich prac. Nowy logotyp Hewalex został opracowany przez doświadczoną i uznaną agencję brandingową Papaja z Krakowa. Uwzględnione zostały przy tym aktualne trendy w tworzeniu i przebudowie wizerunków firm. Nowy logotyp cechuje się zwartą i przejrzystą budową. Zwraca w nim uwagę zastąpienie wielkich liter małymi ze zmiękczonymi krawędziami.
Bardzo istotnym elementem logotypu jest tzw. sygnet, czyli znak graficzny. Symbolizuje on stabilność i doświadczenie firmy, a także równowagę pomiędzy ciepłem a chłodem, będącą warunkiem uzyskania komfortu wewnętrznego. To także powiększone pokrętła regulatorów temperatury i jednocześnie stylizowana litera „H” dla skojarzenia z nazwą firmy. W przeciwieństwie do poprzednich logotypów, obecny sygnet został przewidziany do samodzielnego występowania, aby w przyszłości stać się znakiem rozpoznawczym firmy.